About me

La meva foto
Todos empezamos a escribir por la misma razón: para liberar los pensamientos más profundos que tememos pronunciar en alto; para ahogar nuestras ansias de llorar y de gritar; para libar el sabor de vaciarnos un poco por dentro y llenar, de arriba abajo, una hoja en blanco que sin nuestros pedacitos de alma en vela, seguro seria del todo insustancial. Ésta es la versión más pura de mi alma. Más bien dicho: esta es mi alma en carne viva. Descubre mis palabras, saborea mis ideas insumisas, absorve un poco de mi eséncia. Dicho esto, soy Alessia Garnet: un futuro, joven y prometedor proyecto de escritora. Una pequeña alma blanca, viva, caótica y valiente.

divendres, 12 d’octubre del 2012

No t'enamoris


Ella, brillant, esplèndida, sencera i viva es passeja elegant per la seva catifa negra, estrellada i preciosa mentre jo l’envejo des del llit, apagada, vençuda, mig desfeta i amb el cor a bocins. Sempre havia pensat que ens assemblàvem o bé teníem coses en comú; ella apareix radiant per la nit i jo sóc una filla de la nit i la festa, ella exerceix una força d’atracció sobre el mar i jo sento aqueta mateixa atracció cap al mar, ella només es mostra quan ningú més il·lumina el cel a part de les seves fidels seguidores, les estrelles, jo només mostro el meu interior quan sóc amb aquelles persones que realment m’importen, ... Però ara, ara  que m’ho miro des d’aquí, no tenim res en comú. Ella surt i dóna la cara cada nit, passi el que passi. Jo em refugio aquí, esperant que el meu destrossat cor curi, pobret. Sempre havia pensat que ells eren pur entreteniment, que no tenien cap importància. Mai m’hagués imaginat a mi mateixa en aquesta penosa situació, jugant a tristos jocs del mòbil amb la fi de no pensar en ell, agafar son i quedar-me dormida finalment, i encara menys, hagués pensat que això no funcionaria i que el seu nom, el seu rostre i els records que em tenen lligada a ell m’embruixarien i em torturarien tota la nit sense descans.

M’havia repetit un fotimer de cops que mai m’enamoraria. I vaig sucumbir als seus encants com una papallona queda atrapada a la teranyina d’una aranya.

Mai més; no t’enamoris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada