About me

La meva foto
Todos empezamos a escribir por la misma razón: para liberar los pensamientos más profundos que tememos pronunciar en alto; para ahogar nuestras ansias de llorar y de gritar; para libar el sabor de vaciarnos un poco por dentro y llenar, de arriba abajo, una hoja en blanco que sin nuestros pedacitos de alma en vela, seguro seria del todo insustancial. Ésta es la versión más pura de mi alma. Más bien dicho: esta es mi alma en carne viva. Descubre mis palabras, saborea mis ideas insumisas, absorve un poco de mi eséncia. Dicho esto, soy Alessia Garnet: un futuro, joven y prometedor proyecto de escritora. Una pequeña alma blanca, viva, caótica y valiente.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

Come cogliere l'attimo.

Itàlia era un món. Un cel i una llar. Itàlia ara comença a quedar enrere. Comença a fer-se petita, a perdre rellevància i, si he de ser sincera, m'entristeix. Però no puc estancar-me, no puc quedar-me atrapada en un somni que ja s'ha acabat. Ara sóc a Barcelona, la meva bonica Barcelona. El cor que vaig deixar en préstec comença a ser-me retornat malgrat que sempre se n'hi quedi aquell petit bri a Trieste, amb ell. Aquells amics que em van omplir de felicitat comencen a ser substituïts per aquelles noves videtes que apareixen pel meu camí i aquelles postes de sol a la platja, amb el so del mar i les gavines, ara queden en segon pla i en primer pla s'hi mostren unes birres universitàries, un sopar amb vells amics, una sortida del sol vist des de la muntanya de la ciutat, anar a córrer pel parc del Guinardó amb el gos, nits de festa i somriures familiars acompanyats d'una brisa marinera i una Barcelona plena de vida.
No tanco una porta, tan sols obro la següent o, almenys, això és el que em dic a mi. No dic adéu, dic arreveure- qui sap si EL tornaré a veure, si tornaré a caminar per les Calle Veneziane o estirar-me al peu del mar a Barcola o seure al molo de Trieste amb gent de totes les nacionalitats possibles. Potser sí, potser no. Sigui el que sigui: mirada ferma, passa endavant i somriure alçat.
Em vaig repetir que aquest estiu marcaria una diferència. És el moment de demostrar-ho. És el moment de viure bé, sense pors i amb coneixement, amb més força i més amor; amb més vida.
 [Cogli l'attimo, sempre sempre sempre]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada